وجود تسهیلات و افزایش مبلغ آنها برای شوک به بازار مسکن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 130
نویسنده : omid

به گزارش سایت اخبار املاک

همان طور که می دانیم یکی از انواع سیاست های اتخاذ شده برای شوک دادن به بازار مسکن یا تحرک در آن و افزایش دادن خرید و فروش انواع واحدهای مسکونی و معاملات مسکن، افزایش مبلغ تسهیلات به خانه اولی ها و وام های مسکن برای افراد مختلف بود که در نهایت این بودجه برای خرید خانه کمک بسیار مناسبی در نظر گرفته می شود.

افزایش تسهیلات و وام های مسکن درصد بالایی از قیمت خرید خانه را در برمی گیرد البته اگر قیمت خانه مناسب بوده و در منطقه ای واقع شده باشد که قیمت خیلی بالا نباشد و بتوان به راحتی به خرید یک آپارتمان هرچند کوچک اقدام کرد.

البته گفته می شود که افزایش تسهیلات چون با سرعت کم وارد بازار می شوند و متقاضیان خیلی زیادی به دلیل سود بالای بانکی ندارد فرایندی را در بازار ایجاد نمی کنند اگرچه برخی برخلاف این عقیده معتقدند که بازار مسکن دارای تحرک بیشتری شده است و بسیاری از افراد در این زمینه خرید و فروش بیشتری انجام داده اند.

تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازار مسکن  و مبلغ بالای اوراق مسکن جهت خرید خانه برای افرادی با بودجه و مبالغ کم وجوهی بسیار مناسب جهت خرید خانه پدید می آورد و می توان با توجه به سرمایه گذاری مناسب انواعی از واحدهای مسکونی خوب را با شرایط ایده آل خریداری کرد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com